טחורים חיצוניים בהריון
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נמצאת בשבוע 31. התחיל בטחורים פנימיים שיצאו ונכנסו/הצלחתי להכניס אותם ועבר לטחורים חיצוניים עם פקקת כואבים מאד. קרישי הדם נוקזו בניתוח ומאז הכאב אמנם חלף, הטחורים התכווצו אך לא נכנסים פנימה. האם נדונתי להישאר כך עם טחורים חיצוניים? האם יש סיכוי שיעבור אחרי הלידה? מה עוד ניתן לעשות? האם יש טעם להמשיך עם תחבושות קרח? כי מעבר לכך שזה מאד לא אסטטטי זה עדיין מציק ולא נעים בהליכה או ישיבה.
שלום חגית, הטחורים החיצוניים שנותחו יישארו בחוץ. מקומם הוא מחוץ לפי הטבעת ואל תצפי להעלמותם. אם בכלל, לקראת הלידה המצב עלול אף להחמיר. לא ממליץ על תחבושות קרח. להיפך - חימום של האזור משפר את זרימת הדם לאזור ועוזר בהפחתת הנפיחות.