קונדילומה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופא עור אבחן אצלי קונדילומה בפי הטבעת, נבדקתי ע"י פרוקטולוג ד"ר ויליהלם בזבולון והתברר שיש נגעים גם בתוך התעלה לצערי. הכירורג ורופא העור המליצו על ניתוח לייזר להסרת הנגעים בפנים ( מקווה שגם בחוץ). נקבע לי תור לניתוח בבי"ח כרמל באמצע נובמבר. א. האם זה לא המון זמן לחכות עם האי נעימות הזו 4 חודשים? ב. מה כולל הניתוח? האם זו הרדמה כללית? ג. האם בניתוח כזה ,מי המנתח זה מאד משנה? והכי מדאיג אותי: האם ההחלמה ממש כואבת? ככה הבנתי... אודה לתשובותיך, אני מודאג. תודה,
ערב טוב גל, א. כל המתנה לניתוח היא לא נעימה. אם זה משך התור לניתוח הזה, אז לא נותר אלא להמתין. ב. הרדמה כללית. שריפה של הנגעים במכשיר לייזר. ג. לא כאב הוא תחושה סובייקטיבית שאינה ניתנת למדידה. כל אחד חש כאב בדרך אחרת.ראיתי כבר חולים שהחלימו כמעט ללא כאבים מניתח כזה.