מוגלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודשיים עברתי ניתוח להסרת חלק מהמעי הדק, עקב הצרות. המעי הגס נשאר שלם. הוצאה לי סטומה שאמורה להסגר לאחר ניתוח השקה. כרגע מזון לא עובר דרך המעי הגס, אבל מידי פעם יש יציאות של משהו שנראה כמו מוגלה ישנה. האם יכול להיות שמדובר בסיבוך של הניתוח? האם זה משהו שמתנקה מהמעי ואין סיבה לדאגה? אני תחת מעקב של בדיקות דם ואין סימן לזיהום. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב שלומית, אין מקום לדאגה. המעי הגס שלך פשוט מפריש את השאריות של הצואה שנשארו בו מלפני הניתוח והוא בעצמו מייצר ריר, וזו ההפרשה שאת רואה. הכל אמור להסתדר לאחר סגירת הסטומה.