כאבים וחום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, שלחתי לך שאלה לפני מס' שבועות לגבי תוספתן שהתנקב לפני כשנתיים וחצי ומאז אני סובלת מכאבים באגן- משני צדי עצם הזנב עם התמקדות בצד ימין למטה,כל הבדיקות יצאו תקינות רק שעכשיו הכאב התגבר כבר מס' ימים ויש לי חום של עד 38.4 שלא יורד...רופאת המשפחה חוששת שיש שאריות מהדלקת,מה אתה מציע לעשות, הכאבים כבר 5 ימים החום והצמרמורות מיום ראשון בערב ללא כאבים אחרים למעט מה שפרטתי.
שלום אירית וסליחה על העיכוב בתשובה. אם עדיין לא עשית זאת, ממליץ לגשת לחדר המיון ולבצע CT של הבטן והאגן בדחיפות.
הי, עדיין לא עשיתי זואת, אבל אני בדרך....לשם שאלתי, אתמול בעקבות האנטביוטיקה היתה לי עצירות, ובלי קשר יצא מעין הפרשה חומה נוזלית...לא צואה. וכמובן בגלל המאמץ כנראה שמשהו שם נפתח, יש גם דם טרי וגם לא. מה דעתך?