הוספת תגובה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית רציתי מאד להודות לך על תגובתך כלומר אתה מציע טיפולי ביופידבק למרות שבעבר ניסתי 5 טיפולים אך ללא הועיל ,יש לציין כי מאז הניתוח אני בחולשה כללית בחילות סחרחורות כאבי בטן תחתונה האם יש סיבה לכאבים האם זה קשור לניתוח או דלקת (אולי)התחושה מגעילה מאד,היום אחרי יציאה כל המערכת כאילו יוצאת החוצה וקשה לי ללכת ולוקח כמה שעות יש גם טחורים ,האם כדאי לנסות ביופדבק אשמח שתייעץ לי תודה רבה על עזרתך
שלום שרית, כדי לקבוע שביופידבק נכשל או הצליח צריך להשלים תוכנית טיפול מלאה - כלומר לפחות 12 מפגשים, וביניהם לבצע תרגילים גם בבית. אל תצפי לניסים. הבעיה היא לא פשוטה לטיפול וזה מתסכל גם את החולה וגם את הרופא. כאמור, ביצוע ניתוחים באזור לא מועיל כלל ויכול גם להזיק לפעמים.