בעייה מביכה אך מציקה מאוד
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעייתי היא כזאת: בכל פעם שיש לי יציאה, אני חייבת להתנקות באופן יסודי, משום שיש לי רגישות גבוהה מאוד לדלקות בנרתיק, ולכן משתמשת במגבונים לחים (משתמשת בשזיפים לריכוך צואה משום שאני בהריון ויש לי עצירות) הבעייה היא שהמגבונים גורמים לי לגרד נוראי, ואני מגרדת וכל האזור נעשה דלקתי ופצוע ומגרד אפילו יותר. כל סוג של מגבונים גורם לי לגרד הזה (מעניין מה זה עושה לתינוק...) איך פותרים את הבעייה הזאת כשאני לא בבית? הרבה פעמים יש לי יציאה בשעות העבודה. נייר טואלט לבדו לא מנקה כלום ואני לא שקטה כשאני משתמשת רק בנייר, ומלבד זאת יש לי גם גרד כאשר אני לא מנקה טוב את האזור. מה לעשות???? לא מעוניינת להישאר עם פי טבעת לא נקי. האם קיימים מגבונים מיוחדים? האם יש שיטה אחרת? אודה מאוד לתשובה
שלום טל, שאלתך לא בדיוק בתחום העיסוק העיקרי של הפורום הזה (כירורגיה ופרוקטולוגיה), אבל תנסי למצוא מגבונים ללא אלכוהול או בישום, ולייבש את האזור היבט עם נייר לאחר הניגוב עם מגבונים. פי הטבעת אמור להיות יבש ולא לח. זו ככל הנראה הסיבה לגרד שלך - הלחות התמידית באזור. תקני בייבי פסטה ותמרחי בלילה לפני השינה. בהצלחה.