טחורים וכאבים בעצם הזנב
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ילדתי לפני 4 חודשים ווה מהלך ההריון והלידה יצאו לי טחורים שלוו בכאבים עזים בעצם הזנב בימים אלו אני סובלת כך מטחורים( ייוצאים במתן צואה אך לא כואבים) לעומת זאת יש לי קושי רב ביציאות ( רק בעזרת בנפייבר ודומיו) בטן נפוחה, וכאבים עזים בעצם הזנב, קושי לשבת ולקום , רק לאחר הליכה לשירותים הכאב מתעמם מעט רציתי לדעת האם יש קשר בין כל הסימפטומים ומה אפשר לעשות תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב, קשה לתת תשובה אחראית ופרטנית ללא בדיקה גופנית. טחורים בד"כ לא גורמים לכאב, ובוודאי לא באזור עצם הזנב. מציע להיבדק ע"H פרוקטולוג ולברר האם לא מדובר בבעיה אחרת.