דימום בצואה ופיסטולה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד שלום דודי בן 72 עבר ב2008 צנתור ושוב ב2010 צנתור נוסף,קיימים אצלו 2 סטנטים. לוקח אספירין 75 מג 1 ביום , נובולוק 1 ביום אוקסאאר 50 מג 1 ביום , לפיטור 40 מג 1 ביום , פלויקס 75 מג 1 ביום כל הנל באופן קבוע . לפני מספר ימים הופיע לו דם בצואה , כירוג קבע שקיינת פיסטולה פנימית והפנה אותו לבדיקת קולנסקופיה , האם יש טיפול לפיסטולה ? מה רמת הסיכון בבדיקה ? לאור הצנתורים שעבר , וכמות התרופות שלוקח באופן קבוע ? אנא עזרתך בעניין חג שמח ובריאות שלימה
שלום טל, כשמופיע דימום רקטלי אצל חולה בן 72, חובה לבצע קולונוסקופיה בכדי לשלול מחלות יותר מסוכנות מפיסטולה - הכוונה לסרטן. מציע להמתין לתוצאות הבדיקה בכדי שניתן יהיה לדון באופן פרטני ולא תאורטי בבעיה של דודך. חג שמח.
תודה נקווה לבשורות טובות בע"ה בריאות