גוש בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כמה ימים שמתי לב לבליטה באיזור פי הטבעת שלי כמו מעין גוש בשר של כמה סנטימטרים אך בולט שלא מלווה בגרד, כאבים או מדמם, למעשה הוא לא מפריע כלל לתפקוד היום יומי שלי. בנוסף שמתי לב גם שהגוש אינו קשה אלא גמיש ומשנה את צורתו עם שינוי תנוחה ונהיה פחות מורגש אך עם זאת גדל ומתנפח עם הזמן(מאז ששמתי לב אליו עברו כיומיים -שלושה), האם זה מסוכן? והאם עליי לפנות לרופא או שניתן להמתין עם זה כמה חודשים(אני בימים הקרובים אמורה לטוס לארבעה חודשים לחו"ל וממש אינני רוצה לבטל או לדחות עקב בעיה זו), מה הן האפשרויות שלי? מהן הסיכויים כי מדובר בגידול סרטני?
ערב טוב שלומית, אני מקווה שאת לא מצפה ממני לתשובה מוסמכת ואחראית ללא בדיקה גופנית. אני מציע שתיגשי להיבדק ע"י רופא פרוקטולוג לפני הטיסה שלך.