גולה בליטה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רב. יש לי שאלה נוספת. דבר ראשון יש כבר שיפור ושינוי בהרגשה של בעלי המשחה שקיבל בטקורוטן משפיעה עליו טוב והגוש הזה שינה את צבעו ופחות מציק לו והוא מרגיש טוב יותר גם הנרות שכתבתי לך שהוא מקבל גם עוזרות לו . אנחנו פנסיונרים והטיול שלנו מתוכנן עם קבוצה מלפני הרבה זמן אם מצבו ישתפר עד יום רביעי אני חושבת שנעשה יומיים הפסקה עם הנרות וכן נצא ולטיול והוא ישתדל לא להתאמץ מה אתה אומר ???? האם תספיק לתת לי תלשובה? אשמח לשמוע את חוות דעתך תודה
ערב טוב עדנה, זו תשובה לשתי השאלות שלך (גם זו מה- 27.4): אם בעלך מרגיש טוב, אני לא רואה סיבה למה לא לנסוע לטיול. זה לא שאתם טסים לאפריקה או איזושהי מדינה נידחת. מדובר בירושלים ושם יש בתי חולים לא רעים בכלל במידה שיהיה צורך. לא בדקתי את בעלך ולכן אינני יכול להגיד לך מה מצבו, ובוודאי שלא להמליץ מה לעשות ומה לא לעשות. בהצלחה.