אנגיודיספלזיות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת קולונוסקופיה נמצאו אצלי אנגיודיספלזיות מרובות עם סימני דימום פעיל באזור הקולון הרוחבי. אני עומדת בפני בדיקת קפסולה ועוד קולונוסקופיה. שאלותיי הן: מהם הנגעים האלה? האם אלו נגעים שיחזרו גם אחרי הטיפול בהם? האם נגעים כאלה יכולים להשתנות במוטציה ולההפך לגורם סרטני? תודה על תגובה.
שלום טל, אנגיודיספלזיה היא פקעית של כלי דם שאינם תקינים. כמו שיש אנשים עם נקודות אדומות בעור בכל מיני מקומות בגוף, יש אנשים עם נקודות כאלה בתוך המעיים, רק ששם הן יודעות לדמם. אנגיודיספלזיה אינה הופכת לסרטן. הטיפול הוא צריבה חשמלית בזמן הקולונוסקופיה, והן יכולות לחזור ולהופיע במקום אחר במעי.