קונדילומה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי שתי שאלות, מקווה שזה בסדר... ראשית, יש לי יבלות קונדילומה פנימיות וחיצוניות. בהנחה שאני מצליח לטפל ביבלות החיצוניות באמצעות קונדילוקס, האם יש איזשהו סיכוי שהיבלות הפנימיות יעברו מעצמן איכשהו? נגיד, אם יש לי מערכת חיסון חזקה מאוד...במילים אחרות, האם יש דרך להימנע מהניתוח או שמא אין שום סיכוי כזה? 2. אני יודע מה ההבדל בין ניתוח לייזר לבין מחט חשמלית מבחינת הרדמה, מידת כאב וכו'. אשמח לדעת מה ההבדל מבחינת יעילות. המון תודה!
שלום יאיר, 1. בד"כ קונדילומות לא נעלמות לבד. ההיפך הוא הנכון. יש להן נטיה להישאר ולחזור. 2. היעילות דומה. לייזר קצת יותר מהיא אבל זה לא משנה לחולה שממילא ישן בזמן הניתוח.