אינדורציה של דפנות בתעלה האנלית
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 51 שנים, חולה מזה 11 שנים UC מטופל בראפסל (1 גרם* 3) במשך השנים רוב הזמן במצב רימסיה וללא תופעות. מזה מספר חודשים יש לי כאבים בפי הטבעת לאחר יציאות שנמשכות זמן רב, הייתי אצל פרוקטולוג שרשם "רושם של אינדורציה של התעלה האנלית" קבלתי טיפול שמרני של נרות ומשחה ללא שיפור, לאחר מכן ראיתי את רופא הגסטרו שמטפל בי והוא נתן לי "PROCTOFAM" עד פעמים ביום וכדורי אדוויל לכאב. לאחר מספר ימים הבחנתי בשינוי לטובה ומאז אני מטפל בתרופה לסרוגין, יש ימים שאין כאבים אבל הכאבים חוזרים. הערה: כרגע אני נימצא ברמסיה עם יציאה אחת תקינה לרוב ביום וללא כאבי בטן.
סליחה אבל יש עוד דבר נוסף, היו לי כחודשיים לאורך כל היום הפרשות בצבע שקוף או בצבע חום, כרגע ללא הפרשות
אלי שלום, מה השאלה? אם יש שיפור - תמשיך. אם אין - הייתי מבצע בשלב ראשון אולטראסאונד רקטלי - TRUS.