דם בצואה אצל בן 4 חודשים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בני בן 4 חודשים, ניזון מהנקה מלאה, חיוני ועולה במשקל. מגיל חודש מופיע אחת לשבועיים ריר אדום בחיתול. בדיקות לטפילים יצאו שליליות. בדיקות דם (ספירה ואלבומין) יצאו תקינות, למעט: Lymphocytes%61.4 Eosinophils%4.4. גסטרו-ילדים הורה לי להפסיק מוצרי חלב ולבצע לו בדיקת רגישות ללקטוז. כיצד בודקים רגישות ללקטוז? מה ניתן לעשות כעת אם כל הבדיקות יצאות תקינות? תודה מראש, שרון.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון, השאלות שלך אינן בתחום העיסוק של הפורום שלי. אני לא מטפל בילדים. תתייעצי עם רופא הילדים שלך ועם הגסטרואנטרולוג. בהצלחה