דם מסביב לצואה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, לפני מס' ימים הבחנתי בדם מסביב לצואה האחרונה רק בסוף שלה יש לי בליטה ונפיחות בפי הטבעת ובנוסף גירוד חזק עליי לציין שאני בת 50 האם הסיבה יכולה להיות טחורים פנימיים בנוסף אודה לך מאוד על תשובתך, (יש לי בדיקת קולונוסקופיה בשבוע הבא)
שלום סופי, נשמע כמו סימפטומים של טחורים, אבל הייתי ממתין לתוצאות הקולונוסקופיה בכדי להיות בטוח.
ד"ר שלום רב, היום עברתי בדיקת קולונוסקופיה ויצאה בדיקה תקינה
התשובה לסופי. סבלתי המון זמן מאותה תופעה. עד שלקחתי פרוביאוטיקה פעמיים ביום במשך חודשיים. הכל עבר, אין גירוד ודם נפסק. בהצלחה !
תודה לך אנג'לה, האם גם לך היה דם דבוק מסביב לצואה ?חד פעמי אני בחרדות