רטט בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב דקטור בנימין בשלושה ימים האחרונים התחלתי להרגיש מין סוג של רעידות או רטט באזור פי הטבעת או אולי קצת מתחת לפי הטבעת אני לא בטוח זה מאוד מציק ומאוד מפריע לריכוז בזמן למידה ומופיעה בתדירות של כמעט כל 7 דקות..רציתי לדעת עם זה אולי סימפטום לקרוהן ? או משהו אחר? ..או שאולי אני רק צריך לחקות שזה יעבור . אני בן 21 מתאמן וכמעט תמיד בריא אין לי כאבי בטן או שילשולים או כל דבר אחר(הרעידות לא מלוות בכאב או בדימום) בתודה אבי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אבי, הסימפטום שאתה מתאר אינו מתאים למחלת קרוהן. אנא פנה לבדיקת פרוקטולוג.