קרע דרגה 3 בלידה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי בבית החולים פורייה. ד"ר פרליץ סגן ראש מחלקת יולדות החליט לבצע לידת וואקום והוא תפר את הקרע.אני מנסה לקבוע את הבדיקות בבתי החולים בירושלים באופן פרטי אך מאוד קשה לקבוע תור.מקווה שהכל יהיה בסדר ואוכל בעתיד ללדת לידה באופן רגיל. תודה!
שוב שלום נועה, לאחר קרע דרגה 3 או 4 ההמלצה הגורפת היא שהלידות הבאות יהיו קיסריות בכדי לא לגרום לנזק נוסף מצטבר. אני מכיר היטב את הקולגות בירושלים ואני מניח שזו תהיה גם ההמלצה שלהם ללידות הבאות. בינתיים צריך להשלים את הבירור של מצב פי הטבעת שלך. בהצלחה.