עצירות ?!
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 60 סובלת מתת פעילות בלוטת התריס . בחודשים האחרונים סובלת מקושי ביציאות . לאחר מאמצים בשירותים, מרגישה שלא מתרוקנת .עלי לציין שהצואה אינה קשה אך פעולת היציאה מאד קשה לי וכאמור לא מרגישה שהתרוקנתי.יש לי תחושה כל היום שאני צריכה לחזור לשירותים ... מה עושים ? גם שימוש בנרות גליצרין להתרוקנות - לא השפיעו. תודה על תשובתך המהירה .
לקריאה נוספת והעמקה
ערב טוב אילנית, כשיש שינויים בהרגלי היציאות בגילך, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא קולונוסקופיה. במידה והיא תהיה תקינה לחלוטין, אפשר יהיה להתקדם לנושא בירור ההפרעות בהתרוקנות.