טחורים ומשחת פרוקטוצורין
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מלפני כשבוע ימים לפתע צצו לי טחורים חיצוניים (עם דימום קל ביותר) כאבים נסבלים. חשוב לציין כי התופעה חדשה לי. מידי כשנה יש יציאה קלה ביותר של הטחורים ואני מכניסה אותם חזרה, ללא כאבים וללא דימום. רכשתי נרות ומשחת פרוקטוצורין ונאמר לי כי הטיפול הינו ל-6 ימים. הטחורים לא נכנסו לחלוטין אבל יש שיפור ניכר. האם אכן אסור להשתמש במשחה ובנרות מעבר ל-6 ימים? האם יכולה להמשיך רק עם המשחה או לחלופין לעשות הפסקה ולחזור על הטיפול עד שייכנסו לחלוטין חזרה ? אודה על הכוונה
שלום רון לי, אפשר להשתמש יותר מ-6 ימים. תנסי לעשות אמבטיות עם מים חמים. בהצלחה.