PET CT
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר' ברצוני להדכן בתוצאת הצילום וזה הסיכום: קליטות פתולוגיות בבלוטות לימפה בטניות ,רובן במזנטריום יתכן פיזור גרורתי,עקב מיקום ואופי של הקליטות לא ניתן לשלול תהליך בעל היסטולוגיה שונה. תגובתך בבקשה תודה משה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום משה, ראיתי את תוצאת ה-PET הזו. לדעתי הבדיקה בוצעה מוקדם מדי לאחר הניתוח - הניתוח היה בתאריך 30.10.2011 וה-PET בוצע בתאריך 5.12.2011 - מדובר בפחות מחודש וחצי לאחר הניתוח, ובהחלט יכול להיות שכל הבלוטות האלה הן תגובתיות - כמו גם ההשקה (החיבור של המעיים) שגם קולט. אנא צור איתי קשר במייל ואפרט מעבר למה שכתבתי כאן בפורום: [email protected]