טחורים והיגיינה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
hשלום רב, מאז לידת בני הראשון לפני חמש שנים הופיעו טחורים שרוב הזמן היו נסבלים מעבר לנפיחות באזור- כרגע אני בחודש תשיעי בהריון שני עם בעיה קשה מאד באזור כבר למעלה מחודשיים- אני ממש לא מצליחה לשמור על היגיינה נאותה - לאחר כל יציאה (עד כה היו יציאות קשות כרגע דווקא רכות) נשארת כמות צואה שמלכלכת את התחתון וכן שורפת מאד (למרות נסיונות חוזרים של ניגוב גם במגבונים לחים) למעשה לאחר כל יציאה אני צריכה לשטוף את המקום במים ובסבון על מנת להגיע להיגיינה מקסימלית- האם זה דבר ידוע במקרה של טחורים (בעיית ההגיינה) או שזה ייחודי ומעיד על משהו אחר- ברור לי שאין הרבה מה לעשות עד לאחר הלידה אבל ישנם ימים שאני מאד סובלת (משתמשת לעיתים ברקטוריצין) אשמח לתשובה
בוקר טוב, הבעיה ידועה ומוכרת, ובאמת לא נוגעים עד לאחר הלידה. תמשיכי לשטוף. בהצלחה.