המוריט
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רכשתי מכשיר המורייט להקלה בכאבי טחורים האם יש נסיון על תוצאות הטיפולים במכשיר זה אצל אנשים שטופלו בו עברתי ניתוח להסרת ערמונית בשיטתturp לפני כשבוע ואני בשלבי אחלמההטחורים מאד מציקים לי ולכן אני מנסה לפתור הבעיה עם המכשיר האם יש סכנה בטיפול במכשיר לצינור השתן או לכיס השתן?
בוקר טוב שמואל, אין מידע מחקרי מוסמך על תוצאות של טיפול במכשיר שקנית, ואני הייתי נמנע בשלב זה מלדחוף כל דבר לפי הטבעת עד שהאורולוגים שלך יאשרו שהחלמת לחלוטין מהניתוח. המכשיר הזה אינו מוכר כטיפול מקובל בטחורים. תנסה לשבת באמבטיה עם מים חמים, לשתות הרבה מים ולאכול פירות וירקות.