טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי טחורים חיצוניים כבר 6 שנים מאז הלידה השנייה. מהמאמץ של הלידה הופיעו לי בליטות חיצוניות מחוץ לפי הטבעת. בלידה השלישית לפני 3 שנים הם יצאו עוד יותר. זה מצב קבוע, הם כל הזמן שם ורוב הזמן כלל לא מורגשים רק אם פעם בכמה זמן יש יציאה קשה.הייתי פעמיים אצל כירורג שנתן משחה, אבל זה לא ממש עשה להם משהו כי הם חיצוניים לחלוטין.מה עלי לעשות? האם זה מסוכן באיזושהי צורה או שמכיוון וזה לא כואב אז אפשר פשוט לחיות עם זה לנצח (כך זה נראה כרגע...)? תודה
שלום לילך, טחורים חיצוניים אינם נעלמים עם שימוש במשחות שונות. שתי האפשרויות שעומדות בפנייך הן: 1. לחיות עם זה עד 120. 2. לעבור ניתוח כריתת טחורים חיצוניים. טחורים חיצוניים אפשר להשוות לעור הבטן לאחר הריון - סימני המתיחה והעור הרפוי יישארו שם עד 120 אלא אם יורחקו בניתוח. כך גם הטחורים: העור שמעליהם נמתח בשלב כלשהו (בהריון ולאחריו), ולכן הוא יישאר שם לתמיד אלא אם יורחק ניתוחית.