דימום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי כנראה טחורים פנימיים כאבים חזקים בעת יציאה ודימום חזק מאוד בעת יציאה מה עושים ...? אציין שבעברי סבלתי מקוליטיס שכרגע זה בטוח לא זה כי מעולם לא היו לי תופעות ללא שלשולים וזה לא המצב כרגע.אני 7 חודשים אחרי לידה ומניקה. בנוסף יש לי בחילות אם זה קשור. אודה על תשובה מהירה תודה.
בוקר טוב נחמה, טחורים בד"כ לא מתבטאים בכאב חזק בעת היציאות. אם לא נבדקת, מציע לגשת ולהיבדק ע"י פרוקטולוג. יש סיכוי לא נמוך שמדובר בפיסורה ולא טחורים - אבחנה מאוד שכיחה לאחר לידות - והטיפול בשתי המחלות הוא שונה.