קולונוסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 58 .לפני 3 שנים עברתי בדיקת קולונוסקופיה עקב ירידה במשקל ויציאות רבות ורכות מאד, הבדיקה יצאה תקינה תודה לאל. במשך שנתיים וחצי היציאות נעשו תקינות. לפני חצי שנה התחלתי לסבול מיציאות קשות מאד המרקם הוא כדורי בכמות מועטה פעם ביומים שלושה. קבלתי זימון לקולונוסקופיה נוספת. האם זה תקין לעבור בדיקה זו פעמיים ב3 שנים? אני לא סובלת מכאבי בטן והתאבון בסדר.
ערב טוב רינת, אחת הסיבות העיקריות לבצע קולונוסקופיה היא שינויים בהרגלי היציאות - כמו שקורה אצלך. גם אם הדבר אומר שיש צורך לבצע קולונוסקופיות תכופות - זו ההמלצה. בהצלחה