סרעפת מכווצת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחרונה אני סובלת ממשהו שסבלתי ממנו בעבר ונעלם. יש לי כאילו סרעפת מכווצת. אני ממש מרגישה את זה בצד ימין של הגוף בדיוק מתחת לצלעות וגם ניתן לראות מין שקע כזה קטן שם. בגלל שהיא מכווצת אני לא מצליחה לקחת נשימות עמוקות כך שרוב הזמן אני מרגישה שאין לי מספיק אוויר. חוץ מזה התחלתי גם לסבול מבחילות ונראה לי שזה קשור. האם יש כזה דבר סרעפת מכווצת? האם יכול להיות שאני סובלת מבקע סערפתי? ואם כן, מה עליי לעשות? תודה
שלום שני, לא מובן לי איך הגעת דווקא לפורום הזה. הבעיה שאת מתארת אפילו אינה קרובה לתחום העיסוק של הפורום הזה.
אני פשוט לא כל כך מבינה מה זה, זה לא קשור איכשהו במעיים? לאן עליי לפנות עם בעיה כזו? אשמח לתשובה. תודה