נפיחות בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי מעין בלוטה קרוב לפי הטבעת שנובעת כנראה מלחץ שאני מפעיל ביציאות.יש לציין שיש לי 6 יציאות ביום חלק קלות ביותר וחלק קשות יותר.האם זה טחורים.האם טחורים זה דבר פנימי או חיצוני כי אצלי זה חיצוני ורואים זאת בבירור כמו לשונית גדולה ונפוחה. מה עושים במקרה כזה?האם זהנ יורד לבד???
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בני, קשה לתת תשובה מדוייקת ואחראית ללא בדיקה גופנית ולכן אני ממליץ לך לגשת ולהיבדק ע"י פרוקטולוג. לפי תיאורך זה בהחלט יכול להיות טחור חיצוני - יש כזה דבר. בד"כ הטחורים יכולים לקטון לבד, לאחר הסדרה היציאות. כאמור- לך להיבדק ע"י פרוקטולוג.