שאלה בנושא סרטן בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, סבא שלי אובחן כחולה בסרטן פי הטבעת בבולגריה,שאלתי היא האם מתבצעים בארץ ניתוחים לסוג סרטן זה לאדם שהוא לא אזרח במדינה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טוני, הטיפול המקובל בסרטן של פי הטבעת הוא לא ניתוח אלא הקרנות וכימוטראפיה. ניתוחים מבוצעים אך ורק במקרים בהם החולה כבר קיבל טיפולים אלה, ולמרות זאת הסרטן נשאר או חזר. אני משוכנע שניתן לתת את הטיפול הזה גם בבולגריה. בהצלחה.
תודה על תשובתך המהירה,לאחר פגישה עם מומחה בעניין בבולגריה נאמר לנו שאכן צריך להתחיל בהקרנות אך הבעיה שהוא אדם מבוגר בן 80 וכל משפחתנו גרה בארץ ולכן רצינו שיגיע לעבור את הטיפולים כאן