כאבים בזמן יציאות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, כבר זמן לא מבוטל שבזמן יציאות (לאו דווקא קשות) יש לי כאביפ פנימיים עזים כאילו במעי עצמו, שמקרינים לאזור הרחם,ומרגיש לי כמו כאב מחזור קשה אבל עדיין לא ברור מאיזה אזור זה יש לציין שבזמן הריון לא חשתי באבים האלו אך הם שבו לאחריו. אני אצין שאני בת 30 בריאה בדר"כ, עם הסטוריה של סרטן מעי הגס אצל סבתי האם כדאי לי לבצע בדיקת קולונסקופיה? או שמא מדובר בטחורים
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב, עקרונית, שאלתך לא בדיוק בתחום העיסוק של הפורום הזה (שעוסק בעיקר בכירורגיה), אבל אני מאוד בעד ביצוע קולונוסקופיה והתייעצות עם גסטרואנטרולוג. בהצלחה.