אחרי הליקובקטור
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לא יודעת אם זה המקום לשאול. אם לא נסו להמליץ לי לאיזה פורום להגיע. לאחר שגילו שחידק הליקובטור התייצב אצלי קיבלתי טיפול משולש למשך 10 ימים. והשאלה שלאי מה עכשיו? האם אני אמורה לעבור עוד בדיקה של גסטרולוגיה או שאפשר לבדוק בבדיקת דם אם החידק לא הושמד כלילץ אשמח לקבל תשובה או/ו המלצה על פורום מתאים יותר לשאול שאלה זו. בברכה ת
שלום רב, נכון, זה לא הפורום המתאים, אבל הנה מספר המלצות: מכל הטיפול המשולש לאחר סיום האנטיביוטיקה צריך להמשיך את הטיפול נגד החומצה - לוסק, אומפרדקס או איזו תרופה שקיבלת במקום אחת מאלה - למשך חודש וחצי. אחרי חודש וחצי ממליצים לבצע או גסטרוסקופיה חוזרת או בדיקת נשיפה לוודא שהחיידקים הושמדו. תתייעצי עם גסטרואנטרולוג. בהצלחה.