דלקת במעי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אובחנה אצלי לפני חודשיים דלקת בחלק האחרון של המעי הגס, קיבלתי רפאסאל למשך חודש (4 כדורים ליום) וחל שיפור ניכר. והרופאה המליצה להמשיך חודשיים נוספים. כרגע אני בתחילת הריון וחלה החמרה (4 יציאות דמיות ביום). רציתי לשאול מה הטיפול במצב כזה? האם ממשיכים באותו טיפול או שמחליפים כדורים? כיוון שיש לי תור רק לעוד שבועים.
שלום קרן, אני ממליץ להתייעץ עם גסטרואנטרולוג. שאלתך היא בתחום העיסוק של הגסטרו ולא של הכירורגיה של מחלות מעי דלקתיות. למרות מה שכתבתי, בד"כ אם יש החמרה למרות טיפול בכדורי ראפאסאל, יש רופאים שמוסיפים טיפול מקומי לרקטום בצורת חוקנים או נרות של ראפאסאל או סטרואידים. בכל מקרה צריך להתייעץ עם גסטרואנטרולוג בנושא זה. בהצלחה.
תודה רבה. לא הצלחתי למצוא את פורום גסטרואנטרולוגיה, האם יש לו שם אחר?