טחור קשה לאחר ניתוח פיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי אתמול ניתוח פיסורה. לאחר הניתוח הופיע טחור גדול, בולט מאוד ןקשה כמו אבן. צריך לעשות משהו בנדון? הוצא לי לשים מלח אנגלי.. האם כדאי, איך שמים ובכמה מדללים את המלח? בתודה
הניתן להשתמש במשחה נגד טחורים (כמו פרוקטול גמבל) יום לאחר ניתוח פיסורה? בתודה
ערב טוב, לא הייתי ממליץ למרוח מלח אנגלי או כל מיני תרופות סבתא אחרות. אמבטיה עם מים חמים יכולה לעזור. לא הייתי דוחף משחות נגד טחורים יום לאחר ניתוח. מה שאתה מתאר יכול להיות למרות שבד"כ לא קורה. אם אתה מוטרד, צור קשר עם המנתח שלך ותתייעץ איתו.