טחורים חיצוניים שלא עוברים חודשים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! יש לי טחורים חיצוניים (כנראה) שלא עוברים מזה מספר חודשים. הכאב והגודל של הטחורים משתנה במהלך החודש אבל הם לא נעלמים אף פעם. כמובן שיש כאב ביציאות, האם עליי להיות מודאגת או שזה טבעי ? האם זה ניתן לריפוי ואם כן אז איך? מחכה בקוצר רוח לתשובה...
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב לימור, כאב זה אף פעם לא דבר טבעי אלא ביטוי של משהו לא תקין. טחורים ניתנים לטיפול במספר רב של שיטות, ולצורך החלטה על השיטה המתאימה לך (ולטחורים שלך) ביותר, יש צורך להיבדק ע"י פרוקטולוג. טחורים חיצוניים בד"כ ניתן "להעלים" בניתוח בלבד, אבל חובה להיבדק לפני ההחלטות. בהצלחה.