האם ישיבה מפריעה להחלמה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא, לאחר כמעט שבןע (ניתוח כריתה של טחורים חיצוניים ופנימיים) יש הקלה משהעותית ואני כמעט רוצה לחזור לשגרה ולעבודה, אולם אני צריך לנהוג כשעה. הישיבה לא נוחה ועדיין מרגיש הקלה בשכיבה. האם אי הנוחות מעידה על לחץ במקום של התפרים ותפריע להחלמה מלאה? האם לחכות עוד, או להתרגל ולחזור למרות אי הנוחות לשגרה....? כן, יש לי תור לביקורת. רק בינתיים- אם תוכל לענות. תודה.
ערב טוב רון, החזרה לפעילות לאחר ניתוח טחורים תלויה במגבלות האינדיבידואליות של כל חולה. המשמעות היא שכל אחד יכול לחזור לשגרה מתי שהוא מרגיש מספיק טוב לכך. זה שעדיין יש כאבים זה נורמלי, וישיבה של כשעה ככל הנראה לא תחמיר את המצב.