התייעצות על בליטה..
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 24, לפני שנה גיליתי בליטה בעור הנמצאת בין נרתיק לפי הטבעת. היה ניראה לי שהיא עברה אך מסתבר כי הבליטה קיימת וגדלה בזמן ולאחר יציאות היא קטנה חזרה. זה לא כואב כלל ויציאות תקינות- בשנה האחרונה לא היו לי עצירויות או שלשולים (אם כי לפני שנה סבלתי ממעט עצירות למיטב זכרוני). רציתי לדעת מה יכולה להיות אבחנה במקרה כזה והאם יכול להיות קשר לדחיפות במתן שתן שהחלה לי במקביל בשנה האחרונה? תודה!
בוקר טוב דנה, התיאור שלך יכול להתאים להרבה דברים באזור הזה, ולכן עדיף להיבדק במקום לעסוק בספקולציות וניחושים. מציע שתמצאי פרוקטולוג ותגשי להיבדק. בהצלחה.