פרוקטיטיס
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. לפני כשנתיים וחצי היו לי דימומים ביציאה ללא גירוי.עשיתי קולונוסקופיה וגילו לי פרוקטיטיס קלה. במשך כשנתיים הכל היה בסדר עד שלפי כחצי שנה החל לי גרד חזק ודימום חד פעמי.לקחתי רפאסל חודש ובבידרה סיגמאודוסקופיה(מקווה שאני מאיית כמו שצריך)גילו לי דלקת לא רחבה אבל יחסית קשה.הרופא אמר לי שאצטרך לקחת כדורים באופן קבוע. האם אין טיפול חליפי?האם הכרודים באיזשהוא שלב לא יהיו אפקטיבים?מה אני צריך לדעת על המחלה? תודה
בוקר טוב יוני, הרופא שלך כנראה צודק. אתה צריך להיות במעקב קבוע של גסטרואנטרולוג, כי ככל הנראה אתה סובל ממחלה שנקראת Ulcerative colitis אשר תמיד מתחילה ברקטום (החלק האחרון של המעי הגס שהכי קרוב לפי הטבעת). כדי שהיא לא תחמיר, יש צורך בטיפול תרופתי קבוע.