דם בצואה לילדה בת 4.7
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני חודש לבתי בת ה- 4.7 היה דם בצואה, לאחר 4 ימים שוב. הצבע די בלבל אותי היה בין סגול לאדום. ולפני שבוע בהפרש של יום אחרי יום שוב היתה לה יציאה עם דם חזק אדום. בין לבין היציאות עד היום היו ללא דם רכות למרות שלא עושה כל יום. רופא ילדים המליץ לשלוח אותה לגסטרולוג ילדים שבדק אותה ידנית ולא מצא שום ממצא והמליץ לנו שנעשה קולונוסקופיה (מחכים לתור), במקביל עשינו ספירת דם תקינה (ברזל 13.3) ותרבית לפרזיטים וכו'. השאלה שלי, מה הסיבה שזה קורה(אני מבינה שזה לא נפוץ), כך סתם פתאום לילדה בריאה וחזקה שאוכלת בריא? מה הסיבות? ואם לא יהיה שוב דם כדאי בכל זאת לעשות את הבדיקה?, ומה באמת בגיל הזה כבר יכול להיות הכוונה מה מחפשים (חוץ מפוליפים)? תודה רבה.
שכחתי... ובנוסף, לא סובלת מכאבי בטן, ילדה בריאה! והאם הבדיקה באמת הכרחית לילדה קטנה? תודה.
עקרונית, בהחלט ממליץ על קולונוסקופיה. אני לא מטפל בילדים, ומציע לפנות לגסטרואנטרולוג ילדים.