טיפול בפיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כבר יותר מחודש אני סובל מפיסורה . בהתחלה טופלתי בפרוקטופום להורדת דלקת . הייתה הקלה , כאבים פחתו אבל דימום נמשך, ואז התחלתי טיפול בניפידיפין . מטופל בניפידיריפין כבר 3 שבועות . לעיתים היה דימום ולפעמים היו כאבים בזמן מתן צואה . לדעתי הניפידיפין לא פתר את הבעיה אבל המצב היה משמעותית טוב יותר מהשבוע הראשון (לפני פרוקטופום). יציאות שלי רכות אבל יוצאות 2-3 ביום. לפני כמה ימים הייתה הרעה אחרי כמה פעמים של הליכה לשירותים , הכאב התחזק בזמן נטילת צואה וגם דימום התגבר . כיצד אתה ממליץ להמשיך את הטיפול מכאן ?
בוקר טוב גל, הטיפול בניפדיפין צריך להימשך 6 שבועות רצופים. יש למרוח 4 פעמים ביממה. לפעמים במהלך הטיפול הזה יש הטבות והחמרות לסרוגין, אך כל עוד הכיוון הכללי הוא לשיפור, ממשיכים בטיפול.