גולה גדולה ליד פי הטבעת?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתחילת השבוע לאחר שהייתי בשירותים מספר פעמים בהפרשים של כמה דקות, הרגשתי כאב ולאחר מכן ראיתי שיצאה לי בליטה גדולה ליד פי הטבעת, הבליטה כואבת וקשה לי לשבת. יש לציין שזה כבר קרה לי פעם אחת לפני כמה חודשים, ולאחר פשוט שמירה על הגיינה טובה זה עבר. מה עליי לעשות? תודה
שלום רועי, לפי התיאור שלך נשמע לי שמדובר בטחור חיצוני. בד"כ הנפיחות יורדת מעצמה תוך מספר ימים. מה שיכול לעזור בזירוז התהליך זה להשרות את הישבן באמבטיה עם מים חמים מספר פעמים ביום ובאמת לשמור על ההיגיינה, ולהימנע מעצירות. בהצלחה.