צואה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני לא יודעת אם השאלה קשורה לתחום אבל בכל זאת אשאל. בחודש האחרון לפעמים הצואה שלי רכה ולפעמים רגילה. בזמן יציאות יש לי כאבים חריפים בפי הטבעת עקב חום רב בזמן יציאת הצואה. כנראה קשור לחומציות או משהו. לפעמים מלווה בגרד בפי הטבעת. חשוב לציין כי התזונה שלי בריאה, שותה מים, אוכלת המון ירקות ופירות ביום, תזונה מרובה בסיבים תזונתיים.היציאות שלי סדירות כל השנים פעמיים ביום , צואה חומה.רק בחודש האחרון התחילו התסמינים. השינוי היחידי שעשיתי זה הפסקת גלולות לפני חודש. מה לדעתך הסיבה לכך והטיפול?
בוקר טוב שיראל, אכן לא בדיוק תחום העיסוק של הפורום הזה. אני מציע לך להתייעץ עם גסטרואנטרולוג, שבוודאי ימליץ על ביצוע קולונוסקופיה. הייתי הולך על זה.