בליטה תת עורית
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני מספר ימים הרגשתי שיש לי בליטה קשה תת עורית גדולה (אולי בערך 3-4 ס"מ בגובה של כס"מ) בפי הטבעת. נראה שזה התפתח לממדים כאלו מהר כי לא זוכר שהרגשתי את זה עד כה. מדובר במשהו תת עורי שאינו מדמם,ולא מפריע יותר מידי ליציאות, אך כואב קצת כשיושבים (כאב עקב לחץ על הבליטה). במה מדובר לדעתך? האם זה דורש אבחון דחוף, או שאפשר לחכות כשבועיים? אני בטיול בהודו וקשה לי להגיע לרופא. תודה
בוקר טוב, קצת קשה להבין מהתיאור שלך במה מדובר. אם הכאבים שלך נסבלים ואין לך חום או הפרשות מיוחדות, ובייחוד לאור העובדה שאתה נמצא בהודו ורופא הוא לא דבר זמין במיוחד, אז זה יכול לחכות קצת. אבל, אם המצב משתנה לרעה - ולפי תיאורך הממצא הזה גדל מהר יחסית - גש לבדיקה ע"י רופא.