תרופות לחולי לב
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם התרופות מיקרופרין וכן קרסטור יכולות לגרום לכך שהמעי הגס יברח ויגרום לתחורים? ואם כן, מה האפשרות למניעה התופעה (על התרופות לא ניתן לוותר עד כמה שהבנתי!) תודה מראש
בוקר טוב, המינוח "המעי הגס יברח" אינו מוכר לי. האם אתה מתכוון לכך שיש לך שלשול? או דווקא להיפך - עצירות? בכל אופן, אתה צריך לפנות לרופא המשפחה שלך. לי לא ידוע שהתרופות שציינת גורמות לשלשול או לטחורים.
שלום רב, כיוון שהתרופות הללו גורמות לדילול דם, האם יתכן שהמעי יצא בצורה של טחורים גם אם הצואה רגילה ואין שלשול או עצירות?! תודה מראש