צריבה ודקירות באיזור הפיסטולה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר בנימין עברתי ניתוח סיטון בעקבות אבסס לפני כ 3 חודשים אבקש הסבר על הפיסטולה רוב הזמן מרגיש דקירות וצריבה ועושה שטיפות מדי יום אבקש עצתך במה אוכל להשתמש כדי שארגיש רגיעה אודה לך מקרב לב לתשובתך
ערב טוב וסליחה על האיחור בתגובה. עצם נוכחות הסיטון יכולה לגרום לדקירות וצריבה בפי הטבעת. מדובר בגוף זר ש"תקוע" במקום בו תחושת הכאב ואי הנוחות היא חזקה יחסית. אני מציע שתתיעץ עם מי שניתח אותך ואולי כדאי להיבדק שוב. החולים שלי להם יש סיטונים נבדקים לעיתים תכופות ולפעמים צריך להחליף את הסיטונים או להדק אותם. בהצלחה.