טחורים...
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, מזה כחודש וחצי אני סובלת מטחורים... זה חדש שלי, שיניתי את התזונה וירדתי במשקל ועקב כך התחלתי לסבול מעצירות שכנראה "הולידה" את הטחורים. זה לא כואב לי , יש לי טחורים חיצוניים , 1 די גדול ועוד אחד בקצה פי הטבעת אני מורחת מ/שחה בשם פרוקטו-גליוינול. היציאות השתנו ואני לא מגיעה למצבים של עצירות אך הטחורים לא נעלמים...!!האם זה הגיוני שזה כל כך הרבה זמן ולא עובר? מה עלי לעשות? יש לציין שלא ביקרתי אצל רופא.. תודה, דנה
ערב טוב דנה, יתכן בהחלט. בכל אופן, אני מציע לגשת ולהיבדק קודם כל. בהצלחה.