טחורים ונפיחות בבטן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27, סובלת מטחורים פנימיים וחיצוניים ומעמדת לניתוח בעוד כשבוע לכריתת הטחורים. מזה 4 ימים אני סובלת מנפיחות בבטן, חוסר יציאות. עשיתי חוקן אחד אך אני חוששת לחזור שוב ושוב על חוקנים ולהתרגל לעניין מה גם שכשרק אני מתיישבת בשירותים אני סובלת מכאבים קשים ומפחדת להתאמץ ולהמתין יותר מדי. אני אוכלת מעט מאוד, שותה הרבה ושומרת על תזונה עתירת סיבים וירקות. אשמח לדעת איך אוכל להתרוקן בצורה תקינה, להפחית נפיחות בבטן.
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב מאי, תנסי לקחת בנוסף לסיבים והשתיה גם שמן פאראפין - כף אחת פעמיים ביום, וזאת עד לניתוח. בהצלחה.