טיפול בפיסטוליזציה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נבדקתי אצל רופא כירורג לאחר שהרגשתי שבפי הטבעת יש לי מין פצע קשה,הרופא איבחן כי ישנוקשות פיברוטית,רושםשל פקק עם פיסטוליזציה,כמו כן אבחן שישנה הפרשה מוגליתי המשחה שנתנה לי היאdermacombin וביקורת בעוד שבועיים השאלה היא אם עלי לאכול במקביל תוספת של סיבים תזונתיים ולמרוח משחה שקניתי בשם פרוקטואובלפיכה תודה על העזרה
שכחתי לצייןכי האיזור הוא בההאנוס ההפרשה קרובה לאזור האנווירג'
בוקר טוב יהודה, אין צורך למרוח את המשחה השניה שציינת, ואני חושב שגם הטיפול ע"י הדרמקומבין לא יעזור אם אכן מדובר בפיסטולה. מציע להיבדק ע"י פרוקטולוג ולא "סתם" כירורג כי אם אכן מדובר בפיסטולה, הטיפול הוא לא משחות. בהצלחה.