המשך במידה ויש נזק עצבי
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
http://www.doctors.co.il/forum-2608/message-13083 דר תודה על התשובות בישיבה אני מרגישה מחושים בפי הטבעת לפני יציאה יש תחושות שהצואה סליחה על התאור מגרה את פי הטבעת וגורמת לתנועה של כל האזור במידה ויש נזק עצבי האם זה בר תיקון? אני סובלת כמו כן מבריחת גזים לא רצונית האם בבדיקות שרשמת כמו emg יהיה אפשר לעלות על זה למה אין לי שליטה על גזים? הבעיה הזאת מאמללת את חיי...
האם הרעד תזוזות שאני מרגישה לפני יציאה ובעיקר בעת יציאה (התכווצויות) הם בעצם ספזם? האם emg יוכל להראות את זה?
ערב טוב, בדיקת ה-EMG וה-PNTML תיתן תשובות לשאלות שלך. עד אז הכל ספקולציות.