המשך התייחסותך
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח להמשך התייחסותך בהודעתי בהמשך הפורום, בנושא- "דם סמוי". תודה רבה, יניב.
ערב טוב יניב, מצטער על העיכוב, לא שמתי לב שהמשכת לשאול אחרי כל כך הרבה זמן. אני שמח שהמעי הגס בקולונוסקופיה נראה תקין, אבל הממצאים שתיארת (שהרופא שלך ראה) במעי הדק לא לגמרי תקינים. מציע להמתין לתשובת הביופסיות המרובות שהוא לקח, וכן לתשובת ה-CT. אני מסכים שיש צורך לבצע גם בדיקת קפסולה של המעי הדק. עצם העובדה שהרופא שלך שלח אותך לביצוע בדיקה זו מצביעה על כך שהוא עצמו לא היה שקט לגבי המראה של המעי הדק בקולונוסקופיה. לגבי יתר לחץ הדם שלך - תנסה לבדוק בפורום אחר. זה לא תחום העיסוק של הפורום הזה, ולא תחום ההתמחות שלי. בהצלחה.