תקופת החלמה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם אפשר לקבל מידע על תקופת החלמה מניתוח פיסורה והאם יש צורך להמשיך במרככי צואה למינהם(לאחר הניתוח) וכאבים... תודה,
ערב טוב שלומי, הכאבים לאחר ניתוח חיתוך של הספינקטר הפנימי הם הרבה פחות חזקים מהכאבים מהפיסורה עצמה. הם יכולים להימשך מספר ימים. אני בד"כ ממליץ על שמן פאראפין - כף אחת פעמיים ביום במשך השבועיים לאחר הניתוח. רוב החולים מרגישים הקלה מיידית לאחר הניתוח. אני בד"כ נוהג לתת גם הרבה חומר להרדמה מקומית כך שהשעות הראשונות לאחר הניתוח (כ-8 שעות) עוברות יחסית בקלות. בהצלחה.
כמה זמן אני אאלץ להיות מוגבלת והאם השמן פרפין אמור לשתות? יש לי בעיה אני לא מסוגלת