טחורים ופיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוק' פרסון, האם זה הגיוני שישנם כאבים כל-כך עזים כמעט כל היום באם ישנה פיסורה כרונית וטחור בחוץ? עד כדי אי יכולת לעמוד יותר מדקה ולשבת אלא רק לשכב?? תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב שלומי, כאב הוא תחושה סובייקטיבית אינדיבידואלית אשר שונה מאדם לאדם. כל אדם מתרגם את הכאב בצורה אחרת. דוגמה: שני אנשים עברו בדיוק את אותו ניתוח, ע"י אותו מנתח ובאותם מכשירים. יכול בהחלט להיות שלאחד יכאב יותר מאשר לאחר. הכאב מפיסורה - אותו דבר. יש אנשים שיכולים להמשיך ולתפקד רגיל, ויהיו אנשים כמוך שיהיו מושבתים לגמרי. אני מציע שתיגש לפרוקטולוג בכדי לקבל המלצה לטיפול.